Xornadas de Portas Abertas

Desde o día 7 de maio ata o día 11 de maio, o Conservatorio Municipal de Ponteareas organiza unha semana de portas abertas para que as familias e rapaces que estén interesados en estudar no noso centro poidan coñecer por dentro a sua actividade diaria, coñecer ao profesorado, consultar dúbidas, informarse sobre as probas de acceso, ou simplemente iniciar unha pequena viaxe musical a través dos distintos instrumentos.

Si gústache o mundo da música e te sintes identificado con un instrumento en particular, non o dubides, acude ao Conservatorio e solicita en secretaría unha clase presencial para coñecer de primeira man ao profesor e o xeito  no que se imparten as clases. Recorda que poderás visitar libremente tódolos departamentos que conforman o noso centro. A única condición e que sexas respetuoso coas instalacións, co profesorado e cos alumnos que en ese momento estén na aula.

Ademáis das clases de instrumento, de linguaxe musical e de educación auditiva e voga; o Conservatorio é un lugar donde formarás parte de Conxuntos, Orquestras e Coros… Donde compartirás, en definitiva, unha grata experiencia musical co resto dos teus compañeiros e compañeiras.

Se queres participar deste evento, deberás cumplimentar o formulario que aparece a continuación. Lembra  que si eres menor de idade deberás de vir acompañado dun adulto.

Agardamos a túa visita.

FORMULARIO PARA A SOLICITUDE:

Nome do solicitante (obrigatorio)
Idade (obrigatorio)
E-Mail (obrigatorio)
Teléfono (obrigatorio)
Enderezo
Nome do Pai/Nai/Titor (en caso de -18)
Instrumento que che gusta
¿Queres comentar algo?